Thursday, December 31, 2015

Lennukat uut aastat ~ Beyond the Limits

Lennukat Uut Aastat,
täis uusi ideid ja unistusi,
õnne ja armastust!

~ :) ~

Have a wonderful New Year,
full of new ideas and dreams,
love and happiness!


 ... nii et uueks aastaks palju häid
mõtteid
sõnu
tegusid
harjumusi
iseloomujooni,
sest need määravad meie Elu saatuse ;)




Käisin mõni aeg tagasi elus esimest korda sukeldumas.
Paadile astusin sooviga snorgeldada või niisama ujuda, ent enne, kui arugi sain, olin 9 meetri sügavusel vee all? :)

Peamiseks inspiratsiooniks ja tõukeks minu juhendaja pusa selja peal olev kiri "Beyond Limits", mille peale mõtlesin, et mis seal siis ikka - kui juba, siis juba.

Pole end elus nii abitu ja sõltuvana tundnud kui siis, kui seal vee all kramplikult oma instruktori käest kinni hoides, sest ma ise ei saanud aru, kas, kuidas ning mis suunas mu keha seal vee all liigub.

Kõrvadel oli valus ning süda läks pahaks - lausa nii pahaks, et jõudsin korduvalt mõelda, et kes (vabandust) kurat käskis mul siia vee all ronida?? 
Veepinnale jõudes oli mul ainult üks soov ...kiiresti oksendama, sest nii halb oli olla.
Siiski, juba mõned hetked hiljem läks olemine paremaks ning jõudsin helgele järeldusele, et tegelikult oli see ikka väga tore kogemus.
Noh, et korallid ja värvilised kalad ja isegi delfiinid - mis Sa hing veel soovid? :)


Fear changed to courage


Paari tunni pärast, teise sukeldumise ajaks oli mul juba nii hea olla, et otsustasin veelkord proovida. Enesetunde osas kordus sama lugu, kuid selle võrra oli parem, et nüüd teadsin ette, mis tunde see ettevõtmine minus võib tekitada, ja end selleks valmis panna.

Pikk jutt lühidalt - nüüd, kui tagasi mõtlen, on kõik see kehv enesetunne ja valu meelest läinud ning meeles vaid hea.
Ennekõike see, kui  äge elamus  see oli ning ning kuivõrd palju see kogemus minu jaoks muutis. Muutis jah, kohe väga palju, sest piir maa ja vee vahel ei olnud ainus, mis seeläbi ületatud sai ....seega - ülitänulik, et mul niisugune võimalus avanes.

"As a scuba instructor I noticed people change themselves somehow and this is opportunity to see Fear changed to courage, faintheartedness converted into accomplishment, timidity transformed into confidence, anticipation turned into passion."
   ...mulle tundub, et ma usun seda :)

Minu terve aasta kui sukeldumine


See kohe-kohe lõppema hakkav aasta on olnud minu jaoks enam vähem samasugune nagu see elu esimene sukeldumise kogemus. 

Oi, kui mitu korda olen ma liiga palju ette ning enda õlule võtnud, ja end seeläbi peaaegu ära katkestanud - oi, kui palju on mul magama öid ning olukordi, kus olen andnud endast rohkem, kui anda oli, ennast samal ajal maapõhja kirudes, et miks mul on vaja nii palju rabeleda.

AGA hea uudis on see, et praeguseks, kui olen end välja puhanud ja lõppema hakkavale aastale tagasi vaatan, on mul hullult hea meel, et kõik on nagu on, sest mõnikord on justnimelt see üks lisasamm, mida tegelikult enam ei tahaks, suudaks, jaksaks, see, mis kõike muudab.

On hetki ja olukord, kus on vaja minna BEYOND the LIMITS, ja hüpata üle iseenda varju, et mingid asjad liikuma ning maast lahti saada.

Usun ning loodan, et olen seda praeguseks mitmes oma elu valdkonnas suutnud ning selle eest tuleb mul tunnustada nii iseennast kui ka uskumatuid inimesi enda ümber.


Lubadus ja idee, mille selle aasta alguses iseenda jaoks õhku viskasin, oli lihtne ja konkreetne: "Don't be afraid to stand out and to work your a** off!" ja kui praegu aasta peale tagasi mõtlen, siis täpselt nii läinud ongi.

Mõtetest said sõnad, sõnadest teod ja nii see läks ...üllatus-üllatus!!! :)
  
Tõsi, selle ennast salgava hulluks töötamisega sain ma hakkama oluliselt paremini kui selle teise, "ära karda silma paista" osaga, sest kogu see sädeinimeste ja Silmapaistva Noore Eestlase konkursi teema ...mnjah, kuigi meeldiv ja tore, oli see kokkuvõttes ikka parajalt keeruline katsumus.

Mis mõttes mina?
Mis seal salata - julgus ja oskus sirge seljaga minna ning uskuda, et jah, see olengi mina, ja mina olen see, kes kogu seda tunnustust väärt, on miski, mida mul on vaja veel harjutada, päris kõvasti harjutada.

Teisalt jällegi, oskus ja julgus olla see, kes ma tegelikult olen.
Teha asju, mis mulle meeldib, kuidas meeldib ja seda nendega, kellega soovin ...see mõtteviis on sel aastal hästi palju jõudu ja julgustust juurde saanud, sest imelisi inimesi, keda Elu mu teele toob ja kellega me niivõrd samas suunas ja ühtmoodi mõtleme, tuleb üha juurde.

... heh, ja jõudsin mina selle lause lõpetada, kui helises telefon ja üks nendest sädemetest, kellega sel aastal kohtunud olen, helistas ning ütles, et mõtles mu peale. Nüüd saime 2 minutit telefoni otsas meeletult naerda ja nii ongi.
    
Õnneks pole palju vaja - ainult rahu iseendaga ning imelisi inimesi enda ümber, kogu lugu ;)


Olen seda kogu aeg öelnud ja tõenäoliselt jäängi ütlema, et minu elu suurim väärtus ning varandus on inimesed, kellega Elu mind on kokku viinud.

Lisaks ristusid mu teed sel aastal ühe hästi erilise inimesega, tänu kellele on minu ees avanenud sootuks teistsugune maailm ning kelle pärast on mu süda nii mõnegi löögi vahele jätnud. Päris hirmutav, tore ning samal ajal julgustavalt imeline on näha ning tunda, et muinasjutud on ka päriselt olemas - imed juhtuvad nendega, kes imedesse uskuvad, ja ma olen valinud uskuda ;)  Usun ja usaldan, et kõik on täpselt nii, kuis peab ja läheb nii, nagu vaja!
  
Olen südamest ja sügavalt tänulik kõigile, kellega koos oleme sel aastal mõelnud ja jutustanud, naernud ja unistanud, roppu moodi panustanud ja tööd rüganud ning nii mõneski mõttes ka rikkalikku saaki noppinud.

Minu 2015. aasta peidab endas otseses mõttes igasugu surra-murrat ning hästi erinevaid tegemisi, kuid kõige enam silma paistev jäämäe tipp on siin:

Käärime käised üles ehk kodanikualgatus Lihula moodi

Lihula Teataja TOP15 - selle aasta kõige populaarsemate lugude edetabel
Lihula valla 2015. aasta numbrites. Kas teadsite, et ...?


Mis tulevikku puudutab, siis tunnen ja tunnetan iga keharakuga, et 2016. aasta on minu aasta!
Võimaluste ja uuenduste aasta!
Enese realiseerimise ja unistuste täitumise aasta!


Ootan põnevusega, mis, kas, kus, kuidas ja kellega koos edasi ... ?

   

Teile kõigile sama !!! :)


No comments: