Wednesday, March 26, 2014

Santiago de Compostale

Santiago ja sealne palverännak  on teema, mis mulle läbi erinevate raamatute, filmide ja tuttavate, kes selle tee läbi käinud, juba pea kümme aastat end erinevat moodi meele tuletanud ning nii mõneski mõttes unistuseks ja unelmaks saanud.
Tegelikult võtan juba paar aastat hoogu, et puhkuse ajal minna ja kuu-paar sealses vaimus elada ning olla. Nädal tagasi laekus mulle "kogemata" info ühe projekti kohta.

Lugesin seda õhtul päris hilja ja läksin magama ära, kuid süda ei andnud rahu, nii et ajasin end teki alt välja, panin arvuti uuesti käima, ning hakkasin pihta ega lõpetanud enne, kui kogu taotlusvorm oli täidetud ning motivatsioonikiri valmis.
18. märtsi varahommikul kell 04:51 läks teele kiri:

Hi there, 

I have a strong sense of feeling that I might be the person you are looking for.
I definitely have every reason to believe that I am the fastest one to apply - I mean, it was last evening quite late when I "happened" to read your project description and it is now bit after 4 a.m and here I am, after litreally typing half a night, applying ASAP seems as the only right thing to do :)
Please find my application form and motivational letter as attachments. 
Looking forward hearing from you! 
Regards, 
kristi*



Päev hiljem tuli mulle vastus:

Tere Kristi, 
We can give you an overview of the current situation: We have already confirmed the confirmation for Estonian volunteer in Spain. Means the Estonian official placement has been fixed.
IMPORTANT: In parallel there are another two available places that will be confirmed at the latest next Tuesday by Spanish organization.
From Estonia we have sent only your application as one of the most suitable candidates so far received.
So that, in case that your application will be selected among the other countries, Estonia will be sending two volunteers to Spain.
NB: Beside your C.V and motivation letter, having checked your background from our side as your sending organization, we added an extra letter recomendation to them, too. :)
Do not hesitate to contact us for any doubt, let's keep in contact.

Vastasin neile:

Thanks a lot, your help and kind answer is much appreciated :)
So, let's wait and see what they decide!
Enjoy the evening,
kristi*

Vahepeal jõudsin valmis teha selleteemalise Pinteresti vision board´i  koos teatega :)

Keep on going!
Going where you need to be going.
Doing what you need to be doing.
Being who you need to be.
Becoming who you need to become.


24. märts ehk üle-eile helises mu telefon ja sellele telefonikõnele järgnes kiri. 

Dear Kristi,
We are glad to let you know that you have been selected us one of the volunteer that is going to take part in the project -under European Voluntary Service action.- CULTURA EN EL CAMINO / CULTURA NO CAMIÑO/ CULTURE ON THE WAY, from 21st Aprill till 31st oCTOBER 2014 in Santiago de Compostela-Spain 
Please, kindly I will ask from you to confirm your participation via email in order to proceed with the next steps before the project starts.
Looking forward to heart from you, 
NB: FELICITACIONES ;).
Best!

Thanks so much for the phone call and good news - you absolutely made my day. 
With this email I am confirming my participation in the "Culture on the Way" EVS project. 
Kind regards!


Seega, vaatamata sellele, et kõnealuse organisatsiooni kaudu oli Eestile eraldatud vaid 1 koht, oli mu sisetunne õige ning mul läks õnneks. Nagu antud olukorra põhjal järeldada võib, siis taas kord näitab Elu, mis ta võimuses on. 6 päeva ning selle tulemusel, nagu välk ja pauk, näeb mu lähitulevik nüüd välja selline:

Projekt:     "Culture on the Way" 
Kestvus:    21. aprill -31. oktoober 2014. 
Asukoht:    Hispaania, Santiago de Compostale.



















Minu "töökohaks" saab ilmselt olema Santiago turismiinfo punkt :)

Peamine põhjus, miks praegu täiesti sillas olen, on asjaolu, et saan pool aastat suhelda palveränduritega, kes üle maailma Santiagosse kokku tulevad!
Kooli on mul juba asendaja leitud, kõige muu osas tegelen sellega, et enda teemad kas kokku tõmmata või niimoodi ära korraldada, et keegi need üle võtaks. Nagu alles hiljuti sotsiaalse arhitekti postituses kirjutasin, olen juba aastaid justkui elukutseline inimeste ja olukordade ühendaja, suutes end üldjuhul alati asendada vähemalt sama hea või üldjuhul veelgi sobivama inimesega kui ma ise mingis rollis olles olin.

Seega, praegune olukord, kus tuleb kolme nädalaga kogu oma praegune elu koomale tõmmata, pole mitte midagi uut siin Päikese all!
Samas, kuna ka sel korral on asjasse segatud kool ja õpilased, kellesse ma juba praegu, selle lühikese ajaga, olen jõudnud 
ära kiinduda, on see lahkumine pisut keeruline ja emotsionaalselt raske. Teisalt jällegi, ehk on see isegi hea - selle asemel, et seista seal klassi ees ja rääkida päevast päeva, et õppige keeli ja arendage ennast, see avab teie jaoks palju uksi, olen hoopis ise elavaks eeskujuks, näidates, et need uksed on päriselt ka olemas :)

Ma juba tean, mis sõnadega mu isa seda olukorda iseloomustaks: "Küll Sina oled ikka üks rahutu hing!"
Siia lõppu üks laen Meigo blogist, mis suurepäraselt teemasse läheb. 

 
Parim
Miks mitte mõelda oma parim?
Miks mitte öelda oma parim?
Miks mitte teha, luua, soovida, 

olla oma parim?
Anda oma parim nüüd, ikka ja koguaeg?
No miks mitte?


PS! Isa osas polnud mul päris õigus, ta haaras hoopis koheselt härjal sarvist ning asus reisikorraldaja ametisse, kuigi üks kommentaar siiski tuli.

Eks Sa sinna Indreku rändaja klubisse kuulud :)

Sain siis oma lendude andmebaasi realselt kontrollida (millega ma siin aastavahetusel aktiivselt tegutsesin) Jah X-ajal oskavad kõik odavaid pakkumisi teha, aga kui reaalselt otsima hakata on ikka väga suured (kordades) erinevused?
Mõned lingid Sulle.
See on minu meelest üks parimaid otsimise kohti!!

1 comment:

Helen said...

Everything what happens is just meant to be :)

ma loen "feel the fear and do it anyway", kus üks mõttekäik on et kuula ainult Higher Self-i ja reageeri otsekohe ja ära lase chatterboxil negatiivseid kahtlusi sisse tuua.. So true! Super uudised! Super suvi!