Tuesday, March 2, 2010

Ise olen ...

Eesti vanasõna peab ikka paika, et kes teisele nime annab, see ise seda kannab.
*
Hommikul vara ... ilus ja valge ja puhas on kõik. Käisin just oma autot lume alt otsimas :D koeraga mängisin ... see, et eile kõik udu-sudune tundus tähendab vaid, et ise olin see udu-sudune olevus, muidu ei oleks ma seda tajunud.
Üleväsimus oli vist selle asja nimi ja nagu mu isa ikka armastab öelda - väsinud inimene peab puhkama.
Jap, hea uni teeb imet, kuigi eilsest vara magamaminekust ei tulnud midagi välja, sest need mõned lonksud Vana Tallinnat, mis unerohuks ära jõin, et vara tuttu jääda, äratasid hoopis täiesti üles.
Ning mis nendesse mitmesse võimalusse puutub, siis vaja ainult tänulik olla, et elu nii lahkelt erinevaid uksi avab - aitähhh, aitähhhh, aga ma vajan praegu natukene aega kohanemiseks.

No comments: