Sunday, January 10, 2010

New Yorker

... t2na hommikul 2rkasin yles Union Square Park k6rval asuva korrusmaja 7ndal korrusel, kus olid maast laeni suured aknad, nii et voodist n2gin Empire State Buildingut.
Pool oma "hommikuv6imlemisest" tegin sama maja katusel, peale mida lamasin m6ned minutid sinna pandud v6rkkiiges ja vahtisin New Yorgi kohal k6rguvat sinist taevast ??!!
*
Astusin just oma Summiti kodu uksest sisse ... kahest p2evast New Yorgis ja couch surfingu seiklustest nii v2sinud, et k6ik ylej22nud muljed j22vad uude n2dalasse.
*

NB! enne, kui seda juttu edasi kirjutan, on oluline teada, et k6ik mainitud inimesed: Ross, Patric, Matt, Nina - ma ei olnud neid varem kunagi n2inud vms.
*
.... CouchSurfingus on avatud syndmuste nimekiri, et kus, mis ja millal toimub.
Laup2evane 6htusook Rossi juures oli yks nendest CS yritustest.
Minu jaoks elu esimene reaalne CS kogemus ning igati positiivne, kuigi ainus asi oli see, et kui ma enda siinsele perekonnale seda aadressi n2itasin, siis nad pyydsid mulle viisakalt m6ista anda, et see pole just NY k6ike turvalisem piirkond ning 2rgu ma 6htul yksinda seal ringi kolagu.
Algselt arvasin, et jeee right, mis seal ikka nii hullu olla saab, aga kui metroojaamast maa peale j6udsin ning natukene ringi k6ndisin, siis sain aru, mida nad ehk m6elda v6isid.
Nimelt olin ma sealsetel t2navatel tol hetkel ainus valge inimene !? ning nii m6nigi tyyp oli nii kahtlane, et ega ma jah end kuigi turvaliselt ei tundnud. Hea, et mu talvejope on p6lvini ja suure kabuutsiga, mille ma endale silmini p2he t6mbasin ...ok, nii hull see asi ka polnud, aga ytleme nii, et mul oli hea meel, et see koht metroojaamale v2ga l2hedal asus.

Location: North America > United States > New York > New YorkAddress: Apt 2E, 358 West 127th Street, 10027
Start: January 9th, 2010 - 7:00 pm
Confirmed Yet: Yes
I'm very open for suggestions, additions, improvisations and generous food donations, but at the moment I'm thinking of preparing Italian food, vegetarians welcome too!
Healthy stir fry/steaming of a healthy blend of vegetables, then dousing the pasta in oil and pesto or white sauce. It's DELISH! Bring wine if you want to be welcomed well at the door too! Just kidding, but while I do enjoy sharing, unless you're traveling it's best to show your graciousness if I may say so. I know, it's new but it's a new year and I'm trying to learn, so help me introduce myself to the concept.
Oh, important info:7-8pm is my hopeful expectation for the time to begin eating, but please come enjoy the cooking social and give me helpful input in the kitchen/dining room beforehand if you can come early.

My meeting settings

Ross MyersNew York, United States
organizer Attending: Yes (100% chance)

Kristi MarkLihula, Estonia
Attending: Yes (90% chance) Some issues which may come up, but would love to come and I'm definately ready to help in preparation process ... if possible ofcourse? PS! Important to know that as being an Estonian I'm not very talented in kitchen...:)) Might Need Couch

Alex LapitskiyNew York, United States (from Russia)
Attending: Yes (60% chance) Will bring some very good wine

Jennifer SamimiNew York, United States
Attending: Yes (90% chance)

Paulo Pincaro New York, United States
Attending: Yes (100% chance) Hey I have an interview over on 33rd sometime between 3 and 5, I'm kind of... no wait... I am broke so I'd like to help you arrange the food if possible, what time should I try and get there to help with that?

Sue YuenNew York, United States
Attending: Yes (100% chance)
Of course! Bringing desert. =)

Claudia New York, United States
Attending: Yes (80% chance)

Lisaks sellele nimekirjale olid veel m6ned n-o "niisama inimesed" :)) kes talle sel 6htul kylla tulid, aga enamikke tegelasi n2gi ka Ross ise esimest korda elus.
*
Kuna tema pisikene korter oli niigi ylerahvastatud, siis oomaja jaoks olin mingite teiste inimestega yhendust v6tnud.
Kusjuures, minu jaoks tundub pisut kummaline see, et CS-s on nii palju meesterahvaid. Nagu t6esti, panen otsingusse, NYC, identity checked, location verified jne jne ning otsingu tulemuseks on 80-90% ainult mehed ! Lihtsalt, m6tlesin, et alustan pigem naisterahvast, aga ei 6nnestunud ...noh, mis seal ikka.
*
Igal juhul olin Patricult hommikul vastuse saanud, et k6ik sobib, ma saan nende juurde minna. Andku ma ainult teada, kus ja mis. 6htul oli aga sedasi, et kuna ta ise oli h6ivatud, siis pidin hoopis tema korterikaaslasega kokku saama, kes aga omakorda oli parasjagu mingitel s6pradel kylas.
Siis 2kki avastasin end mingi mega ilusa ja k6rge maja ukse tagant, mille ust tuli avama uksehoidja -m6tlesin, et see peab vist vale koht olema, et ma olen mingisse hotelli sattunud vms, aga ei, koht oli 6ige ning too uksehoidja, kes oli muuseas v2ga s6bralik ja vahva, juhatas mu lifti ja saatis 9ndale korrusele.
Seal ma siis olin - ise ka ei tea, kus kohas ja ise ka ei tea, kelle juurde l2hen ?! :))) Korterist, kust oli mega vaade nii Statue of Liberti suunas kui ma ei tea, kuhu veel, leidsin lisaks Matt'ile eest veel 4 inimest.
Esimesed 5 sekundit ... keegi ei osanud ega teadnud, mida ja kuidas, aga j22 sulas kuidagi v2ga kiiresti ning m6ned minutid hiljem suundusime mingi baari suunas, kuhu mindi Nina synnip2eva t2histama !?
Noh, see ei olnud tegelt baar selle k6ige levinumas m6istes, see oli selline eliit veinibaar, kus pikk ja kitsas ruum oli yhest kyljest maast laeni veinipudeleid t2is ning teises seinas olid lauad ning sohvad. Seal oli neil reserveeritud 3 lauda ning 6htu jooksul k2is sealt "meie" laudadest p2ris palju inimesi l2bi, kes Nina'le 6nne soovima tulid.
*
Kas ma tundsin end nats naljakalt? Kohati jah
Kas nad vaatasid sellele CS asjale viltu? Kindlasti ei
Kas ma olin rahul? Absoluutselt jah

Matt on huvitav inimene. Kogu senise elu olnud pankur, et raha, raha, raha ... aasta tagasi kaotas too, arvas, et sohhh, nyyd on elu l2bi.
Aga ei, k2is l6puks 2ra Aafrikas Malawi'il, kus ta ema yhte heategevusorganisatsiooni juhib, aga mille kylastamiseks Matt'il varem kunagi piisavalt aega polnud.
Tuli tagasi siia, leidis kohe uue too tervishoiuvallas ning nyyd arendab seda suunda, reisib palju, on hakanud joogaga tegelema ning on avastanud enda jaoks, et elus on muidki asju peale raha :D
Tegi nalja, et ta ei usu, et need inimesed seal Aafrikas 6nnetumad on, kui see rahvas ymber selle laua.

*
Natsa peale yhte l2ksime "koju". Minu esimene taksos6it New Yorgis.
V6rreldes Rossi elukohaga on nende korteril igas m6ttes teistsugune asukoht. T2pselt Union Square k6rval, 7. korrus, vaade Empire State Buildingu ja Times Square suunal. Lisaks mingi mystiline mega r6du ning kuna sel majal ongi ainult 7 korrust, siis nende r6dult l2ks trepp maja katusele, kust me oise linna tulesid vaatasime.

Vahelduseks siinsele peaaegu piinlikule puhtusele oli p2ris hea olla korteris, kus oli riiulitel natsa tolmu ja p6rand oli parajalt must, nii et paljajalu vannituppa hambaid pesema minnes j2i mingi sodi jalgade kylge !? T2itsa 2ge ...

Aga ei, mis seal ikka, magama 2ra. Patrick polnud veel tagasi, nii et Matt l2ks oma magamistuppa ja mina j2in suurde tuppa diivanile.
Vaatamata sellele, et kardinaid ega rulood ees polnud ning tegu oli maast laeni aken-ustega, magasin nagu beebi ning 2rkasin alles hommikul 9:37, kui ma silmi lahti tehes n2gin, et keegi tatsab ringi.
"Hei, I'm Patrick!" ytles ta ning ulatas tervituseks oma k2e.
- Hei, I'm Kristi vastasin ma ja ulatasin oma k2e.
"Nice to meet you finally. How did you sleep?"

...ytleme nii, et ta ei tundnud end just k6ige paremini, kuna tema pidu oli hommikul kl 4 l6ppenud !?
Matt tegi meile traditsioonilise Ameerika hommikusoogi: rostsai-muna-peekon. Patrick surfas Google Earthis ning me otsisime yles nii meie Lopa kui ka tema lapsep6lvekodu ning ta n2itas ja selgitas mulle, miks Google Earthi USAs nii palju rohelisi ringe on ning kus asub Ameerika m6istes "maailma l6pp".
Samal ajal s2ttisid nad end Ameerika jalgpalli vaatama, sest seal on parasjagu play-offid k2imas.
Patrick on ka maalt p2rit, neil on metsikud kaljud ja metsad ymber maja, mis k6ik neile kuuluvad ning nii tema ise, tema isa kui vanaisa on kirglikud jahimehed?!
Lisaks armastab ta suusatamist, on 8 korda Jaapani m2gedes suusatamas k2inud, sest tema endine tydruk oli jaapanlane.
CouchSurfingusse registreeris end seep2rast 2ra, kuna nii tema kui Matt'i parim s6ber l2ks aasta tagasi pooleks aastaks CS abil maailma avastama ning veetis oma elu parima pool aastat, kohates sadu inimesi, leides oma elu armastuse ning elab nyyd USA asemel Portugalis.
Patrick naeris, kuidas nad olid arvanud, et sedasi yksinda reisides v6ib igav hakata vms, aga s6ber oli juba teisel p2eval Dublinist pildid saatnud, kus ta oli CS yritusele sattunud ning fotol oli ta koos oma 20 uue tuttavaga !?
*
Kas minu elu esimene CoushCurfing 6nnestus? Ma usun kyll
Kas ma olen rahul? Jap, absoluutselt
*
Milleks olla kusagil hotellis v6i hostelis, kus ainus yllatusmoment on see, kui suur voodi on v6i kuidas vannituba v2lja n2eb (lisaks on vaja ka maksta:) ... kui on v6imalik reisida nii, et iga inimene ja olukord on yks SUUR YLLATUSMOMENT :D

No comments: