Thursday, January 7, 2010

Couchsurfing

..the world is smaller than you think !
Jap, I think I've also noticed that:)

Ok, aitab inglise keelest, kuigi pean tunnistama, et praeguseks on yks eesm2rkidest, miks siia tulin, hakanud vaikselt t2ituma, s.t et peaaegu igasugune keeleb2rj22r on kadunud :D
*
Inglise keeles m6tlemine, r22kimine ja kirjutamine tundub isegi sageli oluliselt lihtsam ning loogilisem kui samad asjad eesti keeles.
Siiski, vahest omaette ytlen k6va h22lega m6ne eestikeelse s6na, muidu j22b emakeele k6la p2ris kaugeks, sest enam pole millegip2rast eestikeelseid laule ka kuulanud.
*
Siiski, 6htul hilja v6i kui niisama v2ga v2sinud olen, l2heb keel s6lme ning kogu see v66rkeelne asi on nagu suur ja segane puder ... lihtsalt, k6ik on segamini ja nii tahaks, et oleks keegi, kellega kenas puhtas eesti keeles jutustada, aga mitte sellest ei tahtnud ma kirjutada.
*
...tegelt mul ei ole praegu kohe yldse kirjutamise vaimu praegu peal, olen suht palju tootanud ning p2ris palju 6ues olnud, kuna ilmad on ilusad p2ikeselised...ning arvuti taga veedetud aeg on CouchSurfingu avaruste ja inimestega tutvumisele kulunud. Olen siin mitmel 6htul oma saabuvat vaba n2dalavahetust ja yhte oma veebruari kuu unistust planeerinud, nii et see varsti n2ha ole, kas ja mis tegelt v2lja kukub?
*
muidugi v6iksin ju pikalt kirjutada millest iganes. N2iteks sellest, et sel n2dalal k2isin Ivonne'il kylas ja siis Aline majas ka ... meie maja on imetilluke selle k6rval ... 6 poolkorrust, 6 tualetti, ma arvan, et u 12-13 tuba, kook nagu tantsusaal, garaazis 3 autot, milledest yks sportmerzedes jne - ainus AGA on see, et majas on nende 3 last, kes on kahe v66ra inimese hoole all, kuna emme-issi on m6lemad iga p2ev 12 tundi 2ra? Hmmm, huvitav, kas see on siis j6ukus?
*
...v6i siis v6iksin tegelt tunde muljetada sellest, kuidas kogu see au-pair teema on minu meelest palju t6sisem ja raskem too, kui esmapilgul arvatakse - mina ka arvasin.
Eile 6htul, kui me Starbucksi asemel yhes teises kohas istusime, kuna meie seltskond on nii suureks kasvanud, et me ei mahu pisikesse kohvikkuse enam 2ra ... meid oli vist 15... ytlesin tydrukutele ka, et ma t2ielikult imetlen ning austan neid, kes terve aasta aega kogu selles kupatuses vastu peavad.
Jah, iga pere on erinev jne jne, aga point on selles, et vastutus on suur ning kui kopp on ees, siis siin on kyll oma tuba, kuhu minna, aga laul "oma tuba, oma luba" eriti ei kehti :D + see, et neil on siduvad lepingud ja p2ris suured trahvid, kui nad yhel p2eval otsustavad, et ei, aitab.
*
Aga mis seal ikka ... kui on tobe p2ev, lapsed l6ugavad, vanemad on endast v2ljas ja ma ei tea mis k6ik veel ... keskendun ma lihtsalt muudele asjadele ning otsin motivatsiooni iseenda seest, vaatan akendest t6usvat p2ikest v6i 6htul p2ikeseloojangut ja elu l2heb edasi. Kuna ma usun, et negatiivsetele asjadele keskendumine t6mbab seda k6ike veelgi rohkem ligi, siis olengi pigem k6igest muust kirjutanud, sest mis siin ikka halada.
Igal asjad on omad plussid ja miinused, selle vastu ei saa, kyll aga saan valida, kuhu oma t2helepanu ja energiat suunata ning seda olen ka teinud.
Seep2rast v6ibki vahest mu blogi lugedes j22da mulje, et k6ik on mega triillllaaalllla-trulllaaalllaa ja et ma muudkui r2ndan ringi, chillin raamatukogus v6i vaatan filme. Noh, eks ma teen seda k6ike igal n2dalal ja vahest ka iga p2ev, aga lisaks teen ma ka k6ike muud, n2iteks tootan umbes 7 tundi p2evas ?! ...suurimaks erinevuseks v6rreldes n-o "tavalise eluga" on see, et ylej22nud aeg on aeg mulle endale, mil loen, vaatan, kuulan asju, mis mulle huvi pakuvad ning r2ndan ringi ja suhtlen inimestega :)))
Nii et ses osas olen enam-v2hem Aarma kirjeldatud elutsyklis, et 8 tundi maga, 8 tundi tegele maiste/materiaalsete asjadega ning 8 tundi pyhenda iseeenda arendamisele ja spirituaalsete asjadele, mis hingele midagi pakuvad.

k6igele vaatamata ei ole kordagi tulnud tunnet, et jesss, nii lahe, tahakski sedasi elada.
Pigem on tunne, et nii hea, et peagi jalge all on kodutee ... v6tan siit iseenda arengu seisukohast, mis v6tta annab ning eks siis paistab, mis edasi !!??

No comments: