Thursday, December 24, 2009

J6ulutervitus

Sinule,
*
Olgu jaanipäev v6i j6ul,
vahest ikka haarab 6ud.
Mida teha, kuhu minna,
tahaks sinna, sinna, sinna ...
*
Hea, kui keegi näitaks teed,
ütleks, kas 6ige v6i vale on see.
*
Veits aidata saab s6ber, 6de,
aga l6puks lihtne t6de.
*
K6ik on Sinu enda sees,
mida iganes Sa teed :)))
*
/mina, 5 min tagasi:/

Imeilusat j6uluaega
...ja ...
unistuste-rohket uut aastat !
*
*
M6tlesin, et hakkan ykshaaval oma s6pradele-tuttavatele e-kaarte saatma, aga kuna j6ulude p2evakava on mul tihedamast tihedam, siis muutsin meelt.
Ma kyll eriti ei salli neid masspostitusi, aga see on kahtlemata parem, kui yldse mitte midagi ja kogu selle protsessi k2igus "ilmus" mulle ka yks luuletus ja siin see on ... ma tean, et see k2ib ennek6ike minu enda kohta, aga kuna inimesed pidavat igas m6ttes siiski sarnased olema, siis mine tea, ehk tunneb ka keegi teine end selles loos ära ...:)))
Merry merry Christmas everybody !!!
*
K6ige suuremad j6ulu6htu kallistused-tervitused l2hevad Lopale ... olgem t2nulikud, et meil see eriline majakene seal p6ldude vahel olemas on :)))
See on ikka nii uskumatu, mida me selle aastaga seal korda oleme saatnud.
...ent ikka ja alati on mul meeles see silt, mis raskematel hetkedel k6ige olulisemat meelde tuletas ning mida ma ehituse eest ja k2est kogu aeg p22stsin ja uuele kohale riputasin :D
*
"Kodu, see ei ole maja.
Pole aken, uks.
Ilma kodutundeta me jääme kodutuks"
*
Ja see on ehk p6hjus, miks ma praegu suht rahul olen. Ma ei ole kyll seal, aga see kodutunne on mul sees siiski olemas. Kallid olete !!!

1 comment:

Koguja said...

Kaunist jõuluaega Sullegi sinna kaugele maade ja merede taha :)
Muideks, väga armas ja sulaselge luuletus ;)