Tuesday, December 22, 2009

23 minutit

Nii palju on mul raamatukogus netiaega alles j22nud ... mul oli tunne, et vajan majast v2lja saamist ja kiiresti. Yldjuhul k2in peale 6htusooki niisama 6ues jalutamas ning siis toimetan toas mingeid asju, aga t2na tulin kohe p2ris tulema :D

Peamiselt seep2rast, et kui ma kl 19 end toast v2lja poleks ajanud, oleksin ma otsekohe magama j22nud, aga sel n2dalal on meil Starbucks'i 6htu t2na, kuna homme lendavad Kanada tydrukud j6uluks koju (6nnelikud inimesed:) ja teiseks on homme meie j6ulu6htu toiduvalmistamine jms.

Aga ka seep2rast, et t2na oli erandlik p2ev, kuna veetsin terve p2eva koos lastega. Hommikupooliku koos kahe 4aastasega ning 6htupooliku meie kolme poisiga. Kuigi sain kenasti hakkama ja k6ik oli ilus-tore, olen praegu selleks k6igest niiiiiiiiiiiii v2sinud.

Emade amet on vist jah maailma yks t2htsamaid, lisaks ka yks raskemaid :))) ... ennast lohutan vaid sellega, et kui endal kunagi lapsed synnivad, siis loodetavasti tulevad nad ykshaaval :D!!!??

Samas hoian hea meelega vahest yle tee naabri 4 aastast plikat Alissoni, kuna meil ju maja ainult poisse t2is ja nii hea on vahelduseks minna roosasse tuppa ning aidata tal kleiti selga panna, juukseid kammida v6i muid tydrukute asju teha.
T2na n2iteks meisterdasime k2ev6rusid, selleks on mingi eraldi spets ultramoodne karp koos kogu varustusega.

Tegime kumbki yhe, peale mida ta t2iesti lambist kysis :
"Do you have a dog?"
"Yes, I have, why?"
"May-be you should make one to your dog, I'm sure he would love to chew it" ja nii me tegimegi teise k2ev6ry Torrele, et ma saaks selle talle n2rimiseks viia.

Alissoni yks unistusi on koer, aga ta teab, et seda ta ei saa, kuna terve ylej22nud nende pere on koerte vastu allergiline.... Pisut hiljem t6i Jamie Tyleri ka sinna (meie pere 4a:) ning siis oli nii hea vaadata, kuidas nad kahekesi omas maailmas toimetasid. Pisikene tydruk ja pisikene poiss. Yldiselt j6udsin j2reldusele, et mulle 4aastased t2itsa meeldivad, eriti kui nad omavahel kenasti m2ngivad ja ei kisa ega l6uga :D

Ma ei teadnud, et juba selles vanuses teineteist h2benetakse, et nagu p2ris kohmetus poisi ja tydruku vahel ning kuidas Tyler k2itub tydruku seltskonnas hoopis teistmoodi ja oluliselt paremini, so sweeeeet :)))
Aga ta on ka yldiselt selline igas m6ttes v2ga teadlik. Ta ei lasknud mind alguses isegi vannituppa, kui ta vanni minema hakkas. Hiljem oli ta oma emale oelnud, et ta ei tahtnud, et Kristi tema delikaatseid kehaosasid n2eb ?! hmmm, 4 aastane ajab sellist juttu..jap! Nyyd on meil kokkulepe, et ma tohin vannituppa minna ja aidata tal pead pesta, aga ma pean silmad kinni hoidma. Ausalt oeldes ma enamik aega hoian ka, kuigi vahest pean ka siiski vaatama, kus suunas shampoonipudel asub :D

Viisakus ja k6nepruuk on asi, mida siin ainult vaata ja imesta. Kui m6nel lapsel on meie majas playdate ning v66ras laps soovib Jamie k2est midagi, siis n2eb lause v2lja ntx selline "Mrs Kessel could I have some water please ..."
Jah, v6imalik, et see on seep2rast, kuna tegu on ka Ameerika mastaabis j6ukate inimeste linnaga ning paljude vanemad on v2ga k6rgetel kohtadel ja seega on ka lapsed igas m6ttes "eeskujulikult sobivasse vormi aetud" v6i siis who knows ?

Ok, 4 minutit veel ja siis logib see arvuti mu v2lja ... siin on jah systeem, et iga raamatukogukaardiga saab korraga j2rjest 60 min netti kasutada, aga mul ongi tegelt aeg minema hakata. Starbucks on 6nneks siinsamas, mingi 2-3 min jalutada.

No comments: