Saturday, November 28, 2009

Summit, New Jersey

Eilne lend l2x kenasti, see 8 tundi sai kuidagi v2ga kiirelt l2bi - j6udsin kaks filmi 2ra vaadata, siis 2 korda syya ja opplllladddiiii, olimegi kohal :)

USA piiril l2xid ka asjad yle ootuste ladusalt, olin end palju hullemaks valmis pannud, aga ei miskit. Jah, v6etakse s6rmej2ljed, tehakse pilti ning m6lemad t2idetud vormid korjati 2ra, kuid see oli ka k6ik.

Kohaliku aja j2rgi kl 18:10 maandus lennuk ja kell 19:00 olin juba k6igist turvav2ravatest l2bi ja pagas k2es. Iiri ajaga v6rreldes l2x kell 5ja Eesti ajaga v6rreldes 7 tundi tagasi.

Nad olid mulle terve perega vastu tulnud ja selleks, et ma natukene New Yorki n2eksid, s6itsid l2bi linna tagasi, New York on tuledes - Manhattan ja Statue of Liberty jms olid sealsamas, aga tol hetkel ei tundnud ega tajunud ma suurt midagi ...jap, v2gev, aga ei midagi erilist...ma ei tea, kas mina olen imelik, aga really :D mis Ameerika kohta t2ielikult paika peab, on fakt, et siin on t6esti k6ik HUGE. Pole vahet, kas need on majad, linnad, salatid, joogitopsid v6i mis iganes, kuigi, mida mina ka tean, olen v2hem kui 24 tundi siin olnud, nii et mingeid l6plikke j2reldusi on p2ris kindlasti vara tegema hahata.

New Yorgi Kennedy International lennujaamast siia s6iduks kulus nats v2hem kui tunnike, nii et sisuliselt on tegu siiski New Yorgiga, kuigi linnakesel nimeks Summit ja osariigiks New Jersey.
T2na olen j6udnud juba natukene kohaneda ja ymbrust uurida. Perekond, kelle juures ma elan - nemad on t6siselt toredad ja see on hetkel peamine.
Mida ma t2pselt tegema hakkan, see selgub, kuigi, nagu ma aru saan, siis nad eeldavad minult ainult seda, et ma p2evas mingi 3-4 tundi lastega tegeleksin, neid vajadusel s6idutaksin ja that' s it -v6in syya teha, kui ma tahan, aga see pole mu peamine ylesanne, nii et eks see k6ik ole peagi n2ha, mida ja kuidas.
Kuna ma l6puks otsustasin, et tulen ilma igasuguste programmide jms abita, siis ongi see k6ik lahtine ja mul pole yhtegi ettekirjutust ega p2vaplaani, nii et we will see.

Foto: http://wirednewyork.com/landmarks/liberty/images/liberty.jpg

1 comment:

Anonymous said...

oppinud