Monday, November 23, 2009

Seitsmes laine

Mingist ammusest ajast on mul meeles, et mereranda loksuvatest lainetest iga seitsmes on suurem kui teised ? ... piki rannajoont k6ndides ma t2na neid siis loendasin - vahest see seitse klappis, vahest mitte ... v6ta siis kinni, mis v2rk sellega on :) mitte et see ylimalt oluline oleks, aga see mul praegu lihtsalt yks v2rskemaid "uudiseid".

Eile 6htul oli siin peaaegu torm, igal juhul metsik tuul oli ja asjad lendasid, kuigi mere 22res oli ylimalt v6imas tunne - oleme lihtsalt nii j6uetud selliste suurte ja v6imsate loodusj6udude vastu. Kui ta ikka tahab, siis teeb meiega, mis heaks arvab.

Aga t6si on vist see, et peale tormi paistab alati p2ike ...seda nii looduses kui elus yldse, nii et hommikul 2rgates oli siin meie m6istes SUVI selle otsesest t2henduses - kui eilse jooksul n2gin koju pika-pika rannajoone peale kolme inimest, kes ujuma l2ks - yks neist minu ema, siis t2na oli neid yle kymne kindlasti, mina ise kaasa arvatud, kuigi see vesi oli kyll k6ike muud kui soe..prrrr!

Naljakas vestlus oli t2na yhe India restorani pidajaga. Ta uuris igast asju, kuna eestlasi pidavat siin nii v2he k2ima (jee, right, loll, kes vabandust ei leia:), aga p6nev oli selle juures vestluse osa stiilis

"So, you are not religious?"
- "No"
"Who do you believe than?"
-"Nobody!"
"But how do you pray?"
- "I don´t"
"But who do you talk to if needed ?" (and he looked up there)
- "Well, I don´t talk that way at all."

...ja peale seda vestlus hakkasin m6tlema, et well, may-be I should :)

Foto pärit: http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/d/d0/Torremolinos_waterfront.JPG

No comments: