Sunday, November 22, 2009

Malaga

T6siselt tobe on ilma t2pit2htedeta kirjutada, nii et hakkan j2rjest enam m6tlema ingliskeelsete sissekannete peale, see muudaks asjad mugavamaks ning nagunii soovin ma keelt harjutada, aga las see muudatus pisut siiski veel ootab.

Oleme eilsest saadik Malagal Torremolinoses. Jap, siinne rannahooaeg on ammu l2bi, nii et l6pututel liivarandadel pikutavad vaid m6ned yksikud inimesed, neilgi sageli riided seljas .... Kaubat2navate pooltel poekestel on akna- ja uksekatted ette t6mmatud ning sedasi see elu siin kulgeb - kevade ja uute inimmasside ootuses.

Naljakas on j2lle reisida, olen viimase aasta jooksul ju p2ris paikne olnud. Yhelt poolt nii lahe, nii lahe, kuidas hommikul olin kodus ja tegin veel koeraga p6ldude vahel viimase ringi, tunnike hiljem teel P2rnu poole ning seej2rel juba Riia bussis. 6htul Dublinis ja j2rgisel hommikul Malagal.
Teisalt aga tekkis aga juba esimesel p2eval tunne, et mingil moel on tegu rajaga, kus olen juba k2inud - ajalugu justkui kordaks end taas?! Well, we will see ...

T2nu Livale oli Riias passimine ja lennuki ootamine siiski t2iesti meeldiv tegevus. Ma ei tea, v6ib-olla on meil Eestis ka sellised kohad olemas (kuna ma olen juba paar aastat metsas peidus olnud:), aga Riias on sellised ymmargused teemajakesed, kus inimesed l2hevad pisikese maja teisele korrusele, v6tavad jalan6ud jalast ja heidavad end patjade hunniku otsa pikali - k6ik seinad ja laed on klaasist, nii et oled justkui kinos ja filmiks on reality :D seal me siis pikutasime, j6ime teed ja r22kisime ... reisimisest, inimestest, suhetest, perekondadest, traditsioonidest ja ma ei teagi, millest veel. Kvaliteetaeg on vist 6ige s6na, millega neid kolme seal veedetud tundi iseloomustada.
L6puks Dublinisse j6udnuna, kuulsin, et ema plaanis ikkagi Malaga reisi ka ja et lennuk l2heb kell 7 laup hommikul. L6una paiku lamasime juba Vahemere 22res - t6si, ilm oli nii palju jahe, et ainult suveriiete v2el oli kylm lamada, nii v6tsimegi veel saunalina peale ning seal me olime - vaatasime taevasse ! ...ja hetk hiljem magasin ma norinal, kuna v2simus oli nii suur.
Hakkasim m6tlema, et ma pole elu sees koos oma emaga sedasi kusagil k2inud, tavaliselt k2ime k6ik omapead :D ... hmm, egoistide perekond, aga me moodustasime toreda paari :):)
Uskumatu, kui palju uksi tema Air Linguses tññtamine ja sealsed soodustused meie jaoks on avanud.

Ja siin ma nyyd olen - ta ise l2ks just tagasi, kuna l2heb homme toole, mina j2in praegu veel siia. Minu k6rval asuva arvuti taga istub yks vanapaar. Nad on sellised ikka p2ris vanad. Naine toksib kannatlikult yke k2ega ning mees rahulikult r22gib midagi, hoides samal ajal oma yhte k2tt ymber naise 6la ... nii armas :D

Enne korjasin hulga karpe merepiirilt, ma ei tea, mis nendega peale hakkan, aga need olid lihtsalt nii kenad :D anyway, ma hakkan nyyd meie hotelli poole tagasi tatsama, ehk suurendan seda kogu veelgi ...

PS mu enda fotokast pole mitte midagi kasu, kuna m2lukaart on koju j22nud, aga kuna ainult tekst on ka igav, siis fotod on v6etud
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/d/d0/Torremolinos_waterfront.JPG
http://www.fincalaermita.com/situation/coast.jpg
http://media-cdn.tripadvisor.com/media/photo-s/01/28/1e/a8/torremolinos.jpg

No comments: