Monday, December 10, 2007

...hmmm...

olen elus ja terve, kui ehk keegi mõtleb, kuhu ma kadunud olen:)
Eile joudsime 21:30 HULList tagasi ja olime niiii laibad omadega, et ma ei hakanud arvutit lahtigi tegema.
Praegu sai inglise keele tund natuke aega tagasi läbi - peale seda, kui Ivo enam kogu aeg meie majas pole, on see minu vastutusalas, et neid tunde läbi viia, nii et tjahhh .. nüüd on ka mu esmaspäeva õhtud suht sisustatud ja ei peagi midagi muud tegema. Homme peale tööd on Planet Aidi maja külastus.

Ütleme nii, et ma ootan jargmist nädalat, kui koju saab ning on AEGA lihtsalt OLLA. Aga samas on motivatsioon tääd teha suht suur, sest teame, et vaid 1 nädal ladu on järele on jäänud.

Kogu see virr-varr on aga mega ära väsitanud ning ega ei kujuta küll ette, et saaksin ise valida, millal ärkan või mida oma päevaga peale hakkan .. ja ise poodi minna ning süüa osta. Ses osas oleme täiesti eluvõõrad omadega ikka oma pisikeses GAIA maailmas ;)

No comments: