Monday, October 8, 2007

PÄIKEseline PÄEV - Why versus Why not!

Kui keegi mulle täna ütleks, et ah jaaa, see Inglismaa - udune ja hall ja sombune, siis ma julgeksin päris kõvasti vastu vaielda.

Täna oli super ilus ilm, nagu tõsiselt ilus - päike paistis terve päeva, sooja oli vähemalt 18-20 kraadi. ...täna kasutasin seda Jani öeldud lauset palju, et

"Take your time to enjoy the views!",

...sest lisaks ilusale ilmale olid tõesti ka ilusad vaated, nii looduse kui majade osas - olime täna rikaste linnaosas, mega palju väääääga ilusaid maju väääääga ilusates kohtades.
Alustasime kell 8 ja kell 16 olime taas kokku lepitud kohtumispaigas ning nüüd on mul olemas kogemus, mis tunne on ära jagada 1000 leaflet´i :):) ...kujuta ette, 1000 majapidamist läbi käia, noh, läbi käia on selle kohta liialt palju öeldud, aga 1000 majapidamise ukse tagant läbi käia. Kusjuures mul jäi aega ülegi, nii et tegin kokku vist 3 pausi - üks nendest oli eriti ilusas ja suures pargis, kus üks mees mängis golfi, kaks naist treenisid oma koeri ning ülejäänud park oli inimtühi. Ah jaa, siis olin mina ka - pargipingi peal pikali ja jalad taeva poole - mu jalad olid mulle selle eest väga tänulikud ja peale seda oli taas inimese tunne :)

Kilomeetreid tuleb päevas keskmisest 20-30, nii et päris korralikud "pisikesed" jalutuskäigud. Nädalas käime jala maha seega vähemalt 100 km ning kuus 400km ning 4 siinoldud kuuga seega ümmarguselt 1500 km
....uuuhhh, see kõlab nagu natuke jubedalt.
Autol vaadatakse enne ostmist läbisõitu - me täna tagasiteel minibussis naersime kõhud kõveras, et 4 kuu pärast ei ole me enam müügikõlbulikud, sest oleme liialt palju "läbi sõitnud".
Aga nende kottidega on jah sedasi, et meie paneme postkasti või siis anname inimese kätte lehe teataega, et kahe päeva pärast korjame tema koti peale.
Olen seda rääkimise asja ka natuke soravamaks saanud ning mul on lausa hea meel, kui keegi kohmitseb kusagil ukse vahel või aias või auto juures, sest siis saan öelda, et tema enda aeg on kindlasti liialt väärtuslik, et seda ebavajalike riiete ja jalanõude äraviimise peale kulutada ja blaaa-blaaa, muud juttu ajada:)
Enamik inimesi on uskumatult sõbralikud ning üldjuhul on sedasi, et mida ilusamas majas keegi elab, seda avatuma ning lahkema inimesega on tegu.

Töätamisele vaatamata raha nagu polekski olemas, sest majapidamiskulud lähevad sealt teenitud rahast maha (meie kõigi elamine ja toit) ning ülejäänud raha arvestatakse otse scolarshipiks ehk siis minu Taani koolis olemise õppe- ja elamise maksuks.
Mul siin RAHA VAJA EI OLE ning RAHA kui sellisega pole ma juba mitu päeva kokku puutunud ega puutu ka.
..ma ei kanna isegi rahakotti kaasas - omamoodi lahe ja kummaline elu.
Ning raha pole ka põhjus, miks ma siin olen - põhjus on selles täiesti teises keskkonnas, selles rahvusvahelises seltskonnas ning saadavates kogemustes.

Selle kogu eelneva jutu võtab minu meelest suurepäraselt kokku sõnum, mida ma ühest kirikust mööda jalutades nägin:

Why God
............
but Why NOT
................
See you on Sunday !!!

Sedasi saab ju kõige kohta öelda.
Kristi, miks sa üldse ronisid sinna Birminghami?
Aga miks mitte?
Miks sa üleüldse neid ridu loed?
Aga miks mitte?
Miks ma peaksin seda äri tegema?
Aga miks mitte?
Milleks üldse elada?
Aga miks mitte?

I quess I made myself already clear enough......:):)

No comments: